Söndag = vilodag.. what?!

I alla år har man typ hört att söndag är vilodag.. vad är det för nisse som har kommit på det??

Okej vilodag om man har varit ute å festat å kanske är bakis.. om man INTE har barn, jobb, städning m.m. som måste skötas..
Men i min värld finns inte ordet vilodag.. Idag är det söndag och nu först ska ja ta fram frukost, sen blir det till å städa övervåningen, sen kl 16 så far jag iväg till jobbet å jobbar till 23.30... Med två vilda ungar hemma så kallar vi detta inte vilodag utan vanlig helg :)
Borde försöka ta mig till ikea åxå.. har lite små projekt jag vill göra ;)

Men fan va hon skriker då.... Ja hon på Lego -indiana jones ps3-spelet.. Herregud!
undrar vem som spelar in dom rösterna? man kanske ska satsa på att vara en röst i ett tv-spel...??!
hmm.. vem skulle ja då vara.. ?... Princess Leia i starwars lego spelet kanske... :D Nu skriker hon igen!! Jösses.. :/


Nu blir det snabbfrulle, för nu har ja setat här för länge...


<3ELinEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0