Rosa i mitt hjärta

Alltså, lyckan är total när man får välja helt själv vilken färg man ska få ha på sin dator. :D
Man vet att man har råd och släpar då den stora kartongen ur affären.. eller ja, Daniel fick bära den medans jag bar den fina väskan som är tillhörande datorn nu.

Aaa ja måste säga att det är kärlek vid förta ögonkastet när ja stötte på denna skönhet <3

Läget hemma hos famijen Karlsson/Norberg är nu lite ur balans.. Daniel vet inte riktigt vart han ska ta vägen.. jag sitter med min dator (min fina söta lilla dator), Emil leker med bilar och ätergodis så han blir hög som ett hus.
Det värsta av allt är att Jonathan sitter i andra hörnet av soffan med ´Daniels dator så Daniel sitter lätt förvirrad i mitten å vet inte riktigt vad han ska göra.. han suckar å han vrider å vänder sig, han dricker lite öl äter lite godis.. suckar igen.. säger åt Emil emellanåt.. zappar förbrilt på tvn.. för att finna något som tilltalar honom ens liiiite :D





Men va gör det när jag har fått min rosa kärlek.

Som grädde på moset så köpte jag mig en sushi tallrik idag som jag har mumsat i mig :D göttans!!

Nu kanske det blir film.. för Daniel- Ninja turtles.. oo dear! :/

Själv ska jag ta mig ett stort glas fanta exotic! mmmm gott! och fortsätta njuta av min nya.. <3


<3 ElinEN







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0