Kvalitets tid

Har inte riktigt förstått det här med kvalitetstid??

om jag googlar på det så får jag upp "Kvalitetstid - kan vara att sätta sig ner i lugn och ro och samtala med varandra eller att hitta på något roligt tillsammans"

okej... just nu i skrivande läge så ligger Daniel i ena änden av soffan och tittar på tv.. Och jag i den andra me datorn i knät.. Jonathan på skolan och Emil hos farmor&farfar.

Det här kallar jag KVALITETSTID med mig själv. En liten lur på det här skulle sitta fint. ;)

men gaaah va trött ja är då..

vad är dagens viktiga göra då? .. tvätta lite kanske,, ikea kanske.. nä Daniel kommer kväva mig med ikeapåsen om ja åker dit igen ;) hihihi Bye bye ELin! ;)

Ne men kanske ligga här på soffan ett tag till sitter ju inte helt fel.. blir ju lämnad ensam sen när Daniel åker & jobbar.. fast barnen är ju här..

åka å köpa lite playdo deg.. å knåda ihop en gubbe kanske i regnvädret..

Appropå regnväder.. vad är det för stjärnor som cyklar i regnet i en regnponcho.. ? om man cyklar så blåser ju den typ bakåt.. å då blir du ju dyngsur från höften å neråt... gillar inte riktigt det där.. bättre me galonbrallor å jacka.. en söt lite sydväst på det så är du redo för din cykeltur! ;) 


dax att lura lite

<3 ELinEN 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0