Känner mig inte riktigt redo..

Onsdagen är här.. tiden går med stormsteg..

DAgen började med 2 arga barn som vägrade lyssna och äta frukost, det enda dom ville va å gnälla på allt å alla. Sån där morgon man vill slita sitt hår. Dom lugnade väl ner sig efter ett tag och va glada när dom gick till skolan/dagis.

Imorgon ska jag till Västerås.. Västerås?!  Har bara varit i Västerås centrum 1 gång.
Hur ska jag överleva? kommer aldrig hitta..

Ska på förflyttningsteknikutbildning imorgon och känner mig redan vilse.. :/

hua.. nä ja får väl plugga på kartan ordentligt innan jag far.


Nu blir det å plugga lite, sen blir det en lunch med Lina idag. Trevlans värre! :D
Kanske hon kan lugna mina nerver.


Hoppas ni har en bra dag där ute.

<3ELinEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0