Hur trött kan man bli...

Äntligen fredag säger jag :)
Gårdagen va den längsta och intersiva dagen på länge..

Utbildningen i Västerås va väl helt okej, om ja nu lärde mig något.. ?!

Sen va jag på min praktikplats där jag trivs otroligt bra och tycker det är roligt.


Just nu sitter jag som en stor säck potatis i soffan.. har precis ätit stekt ris med kyckling och grönsaker från saigon. Mmm mums!


Jag är så trött så trött så det blir nog tidig kväller idag... Imon kommer dagen som jag ska tillbringa med min älskling, heeeela dagen. 
Har hittat på lite trevligheter och hoppas att han gillar det. (Tänker inte skriva här vad vi ska göra utifall du läser det här Daniel) ;) hihi Kan inte avslöja hemlisen.


Hoppas alla partydjur har det trevlig där ute.
själv tänker jag svänga på svansen idag.. imon kanske :)

Natt natt mupps!

<3ELinEN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0