Höst höst och åter höst

Nu känns det verkligen att det är höst.
Imorse när jag tog bilen så har är vi inne i den tiden då solen ligger lågt längre på morgonen och skär rakt in i vindrutan på bilen så man ser absolut NADA!!

Det vill säga att jag är glad att jag överlever min bilresa och att jag inte kör på någon... :/ Solen är hemskt.. låter väldigt elakt men sant.. speciellt bakom ratten.

Sen trodde jag att det stänkte vatten från bilarna imorse.. pga att solen lyste och vädret såg klart ut.. men nä det regnade.. tätt tätt tätt... och när jag kom till universitetsrondellen så såg jag något som va så fint just då... Regnbågen!!  tänk att något sådant kan göra en glad :)




Man fick ju njuta av den lilla sol som va framme för nu ser det ut som urtidsväder utanför fönstret.. gah!

Dax att börja fundera ut vad man ska göra för kvällsmat då..
Sen vankas föräldramöte..




Hoppas ni har en bra dag!

<3 ELinEN

Ps. Håll tummarna inför imon å övermon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0