En helg med <3

Idag är det måndag, måndag efter en helg i kärlekens tecken.

Lördagen va ju höjdpunkten. Efter mina många smidande planer flera veckor i förväg så kom äntligen denna helg som jag väntat med spänning. :)

Jag hade bokat rum på Elite stora hotellet, med badkar. :D Så jag hade laddat upp och förberett med champagne och egen vård i spa väg. Med ler pealing och ansiktsmask.  och massor med bubblor :D

Vi började kvällen med en utsökt middag på tapas restaurangen Indigo. Mys mys!!

Jag tror och vet att Daniel blev glatt överraskad över det jag ordnat för kvällen.

Det bästa av allt är ju hotell-frukostbuffén. Kan ju inte blir bättre efter en kväll med mys, spa och krogvända.
Lite lätt bakis entrar man frukosten. Som en stjärna. :)

Söndagen va dock en riktigt bakisdag.. både jag och daniel va halvt döa.. men efter lite sömn och en burgare på donken så va vi fit for fight igen :P

Nu är man tillbaka i verklighetens vardag igen.
Ett avbrott i vardagen ger mycket energi och man vet att det kommer flera gånger.

<3ELinEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0