Älskar att förnya i hemmet, men älskar inte fästingar..

Idag hände det något som jag tycker är det äckligaste och läskigaste som finns för utom ormar då... fästingar!
Jonathan bad mig att ta fram Märta (hamstern) och ställa buren på köksbordet. Sagt och gjort, sen satte sig Jonathan ner och skulle leka lite med henne då jag går förbi honom och fråga om han har ett sår på halsen.
-Nä, svarar han..
-får titta, säger jag.
Daaaaaniell!!!!!!!!!! Kom hit fort!!

Då är det ett fästingjävel som sitter fast på Jonathans hals. Stackars Jonathan får panik och börjar gråta.
Vi ringde såklart 1177, och dom bad oss ta bort den själva.. så vi gjorde som dom sa och hoppas verkligen att det inte blir något mer efter det. Otäcka djur!!


Till något annat.. :)

Min stora hobby och min last här i livet är shopping.. både på gott och ont.

Nu när det har blivit höst så tycker iaf jag att man måste göra en liten förändring i sitt hem. oavsett om det är att byta ut soffgruppen eller  måla om den gamla tavelramen som sitter uppe. Något bör få sig ett uppsving iaf.

Jag släpade idag med mig mina pojkar till Ikea för att "mamman i huset" behövde förnya lite hemma :)

Tänkte lägga upp lite före och efter bilder här så får ni se om de blev till det bättre.. men jag och familjen blev iaf nöjd och det  är det viktiga. :)


Före


Före


Före

Okej då kommer förvandlingen.. kanske inte hände så mycket, men lite iaf.
Hoppas ni gillar det åxå :)


Efter


Efter


Efter


Sådär blev det å har inget mer å säga om det ;)


<3ElinEN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0