5+ och svampfrukost

Jonathan kom hem med en hel påse svamp igår när han hade varit med kompis i skogen. Dom rensade och stekte vi på imorse. Det va gott på frukostmackan!

Solen skiner så fint ute, å jag lever tydligen kvar lite i den svenska sommaren, så ja tänkte väl att det va typ 17-18 grader. 5+!!!! vem vill ha 5+ grader nu... blev ju nästan rädd att gå ut.

Så klart börjar man ju fundera på vad man ska ha på sig och framförallt klä barnen med?... utan att dom svettas ihjäl.
jaja.. man får väl fundera lite till innan man tar sig ut...



Nu har jag lovat Daniel att städa upp efter bomden jag släppte bland mina kläder... :/ hatar å städa kläder! buuuhuuu... 


Ha en trevlig dag friends
<3 ElinEN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0